BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 6, 2009

Money Making
Hampir setiap hari saya dengar kawan-kawan atau orang sekeliling merungut pasal duit. Sana sini cerita pasal duit...duit tak cukup nak isi minyak,tak cukup nak beli keperluan dan macam-macam lagi. Kenapa? Pada pandangan saya,saya percaya kepada satu perkara...'Bukan senang nak senang, bukan susah nak susah'.

Saya masih teringat diwaktu dulu...saya pun bukan terus senang,cuba bisnes sana sini, kena tipu, tak menjadi...dah jadi lumrah. Buat bisnes 'property', difikir-fikir kerja senang, sentiasa ada market...pun pelingkup gak. Sampailah saya jumpa bisnes ni, saya join...jumpa orang sana sini...macam-macam alasan, susah cari oranglah,yang malas cari orang pun ada!! Nanti dulu lah...ish...macam-macam lagi...tapi berangan nak hidup senang!!!

Pada saya, senang jek kesimpulannya, 'PEMALAS'!!! Hari-hari berangan jadi kaya, berangan nak hidup senang, berangan nak pakai kereta besar tapi selagi penyakit malas tu ada dalam diri...abang-abang,kakak-kakak dan adik-adik...macam saya cakap tadi...'Bukan senang nak senang, bukan susah nak susah'!!!! Bangunlah dari tidur, berhenti je lah mimpi-mimpi dan angan-angan tu...sampai kiamat pun takkan jadi kenyataan kalau setakat duduk tercegat!!!

Saya dah bangun dari tidur lebih kurang dua bulan lebih...alhamdulillah...berkat bangun dari tidur dan buang sikap PEMALAS tu lah saya sekarang memperoleh pendapatan sebanyak RM...oops...segan nak cakap...takut ada yang pengsan!!! Kepada orang-orang yang masih berangan di luar tu...saya cabar mereka untuk realisasikan impian mereka!!! Nak tau lebih lanjut...pandai-pandailah hubungi DAN WAJIB UNTUK BERJUMPA TERUS DENGAN SAYA....kerana ini bukan bisnes seposen dua...tapi mencecah JUTAAN RM!!! Tiada penjelasan ringkas melalui telefon kerana tiada yang ringkas untuk menjadi yang LUARBIASA!!!!!

Berikut adalah diantara orang-orang yang dah bangun tidur jauh lebih awal daripada anda diluar tu yang masih lagi berangan!!! Bangunlah dari tidur!!!

CALL / SMS NAMA DAN ALAMAT:018 3777939

0 comments: